اهل قرآن

فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا لِی وَلَا تَکْفُرُونِ

اهل قرآن

فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا لِی وَلَا تَکْفُرُونِ

یکی از بهترین روش های مرور محفوظات

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۹ ب.ظ
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

همانطور که زکات علم آموختن آن است.
و دادن زکات موجب بیشتر شدن روزی می گردد.
یاد دادن قرآن به دیگران هم باعث زیاد شدن علم قرآنی انسان و تثبیت شدن محفوظات در ذهن است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
قلب عشق

نظرات  (۲)

۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۳ خرید میگو تازه در تهران

چیزی که دنبالش بودم را توی اینترنت خیلی دنبال اون گشتم تا نهایت به سایت شما وارد شدم دقیقا همون چیزی که نیاز داشتم را از توی سایت شما پیدا کردم.

خرید میگو تازه در تهران

براتون آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

از کلاس های قدیمی ای که همه دور هم می نشستن و قران می خوندن و هر کس چیزهایی که بلد بود رو می گفت و .. خعلی خوشم می یاد..
کاش این کلاس ها دوباره برگذار بشه برای بچه ها و کودکان..
راه بندازین ان شاالله. خدا توفیقش رو بده الهی به ما هم
پاسخ:
در اسرع وقت ...
تمام تلاشم رو می کنم
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی