اهل قرآن

فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا لِی وَلَا تَکْفُرُونِ

اهل قرآن

فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا لِی وَلَا تَکْفُرُونِ

دوست نزدیک تر از من به من است

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۴۹ ب.ظ

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی

فَإِنِّی قَرِیبٌۖ

أُجِیبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِۖ

فَلۡیَسۡتَجِیبُوا۟ لِی وَلۡیُؤۡمِنُوا۟ بِی

لَعَلَّهُمۡ یَرۡشُدُونَ

 [سوره البقرة 186]

تو دوران جاهلیت مشرکان مکه یک خدای واحد رو قبول داشتند

اما همراه با این اعتقادشون به اینم اعتقاد داشتند که اونا اونقدر پست و ذلیل هستند که خدا بهشون اهمیتی نمیده

فکر می کردند نمی تونند مستقیما با خدای خودشون دردودل و مناجات کنند

برای همین می رفتند سراغ بت ها

به بت ها متوصل میشدند که بت ها واسطه ای میان اون ها و خدا باشند!

دیگه از این مقدمه خودتون نتیجه رو دریابید...

 

 

دوست نزدیک تر از من به من است

وین عجب تر که من از وی دورم

چه کنم با که توان گفت که او

در کنار من و من مهجورم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی